Heb je een vraag, suggestie of klacht? Of kom je er niet uit met de hypotheekadviseur?

Lees hier wat je in welke situatie kunt doen.

Vragen en opmerkingen

Ben je ondanks onze inspanningen toch niet helemaal tevreden over onze dienstverlening of heb je een suggestie over hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Wij horen het graag van je.

Vragen of opmerkingen over HypotheekAdvies.nl?
Je kunt je suggestie, vraag of klacht naar ons toesturen via het contactformulier. Binnen vijf werkdagen heb je van ons een gepaste reactie.

Vragen of opmerkingen over een adviseur?
Heb je een klacht over de dienstverlening van een bij ons aangesloten adviseur? Laat het ons dan weten via het contactformulier. Dit stelt ons in staat om waar nodig in actie te komen voor jou. Zo kunnen we samen de kwaliteit van HypotheekAdvies.nl waarborgen.

Bemiddeling bij klachten over de financiële dienstverlening van een adviseur kunnen wij helaas niet doen. Wij adviseren je dan een officiële klacht in te dienen bij de organisatie waar de adviseur werkzaam is. Als de klacht door deze organisatie niet naar tevredenheid wordt afgehandeld dan kun je nog terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD).

Het KiFiD is een onafhankelijke organisatie die helpt bij het oplossen van geschillen tussen consumenten en een financiële dienstverlener. Meer informatie over het bedrijf en de klachtenprocedure kun je vinden op de website van het KiFiD; www.kifid.nl.




Contact
Heb je vragen of opmerkingen over de dienstverlening van HypotheekAdvies.nl?

Stuur ons gerust een bericht!